štvrtok 31. januára 2008

MARTINI A VÍNO

MARTINI Monotónny zvuk ventilátora na zdroji hotelového počítača prerýval ticho v celej izbe číslo 14. Bola noc a na stene sa mihotali konáre vykreslené svetlom pouličných lámp. Vyzerali ako ľudské ruky osôb patriacich už dávno do starobinca. Jemný vietor ich stále pohupoval sem a tam a miestami to vyzeralo akoby sa načahovali po pohári červeného vína, ktorý som mal položený vedľa monitora. Pre istotu som vzal pohár do rúk a odpil z neho. Chuť červeného archívneho bola vynikajúca a pripomenula mi okamih keď som naposledy podobné víno prevaľoval v ústach. Vtedy to nebolo jediné čo sa mi tam povaľovalo, lepšie povedané mrštne činilo.

Ach, čiernovláska s dobre formovaným telom. Na čiernovlásky mám slabosť a vždy podľahnem ich kúzlu. Ani táto nebola výnimkou. Sedela pri bare, na sebe mala čierne krátke šaty a na nohách, prekrížených jedna cez druhú, čierne lodičky na ihličkovom podpätku. Zvodne s jednou z nich kývala a popri tom usrkávala martini s olivou. Na perách mala krvavo červený rúž, ktorý zanechával stopy na pohári.

Sedel som v rohu a odpíjal z pohára červeného rizlingu. Pozoroval každý jej ladný pohyb a oči sa nemohli nabažiť jej krásy. Všimol som si že jej dlhé čierne vlasy skĺzavali po ramene, čo malo byť predzvesťou pohybu hlavy smerom ku mne. Zmeravel som, ten okamih bol ako celá večnosť a pri tom netrval ani 5 sekúnd. Naše pohľady sa stretli a naše zorničky sa rozšírili, Ona to tiež spozorovala a preto odvrátila tvár k poháru na dlhej stopke, pripomínajúcom dlhé ženské nohy a zmyselné boky.

Dopil som posledný dúšok vína a vykročil smerom k toalete. Po odchode z kabínky som si v zrkadla napravil kravatu a ucítil ženský parfum. Priblížila sa ku mne odzadu a ja som mohol v zrkadle pozorovať ako sa pery krásnej čiernovlásky dotýkajú môjho krku. Ruky jej kĺzali smerom k môjmu opasku a ja som sa pomaly začínal prebúdzať z prvotného šoku. Iniciatívu som prebral vysadením jej sexi zadočku na stôl v ktorom bolo zabudované keramické umývadlo. Spravili sme to priamo tam. Bez ostychu, neuvažujúc že by toaletu navštívil aj niekto iný z návštevníkov hotelového baru.

Ako náhle dostala to čo chcela, nonšalantne sa upravila a bez slova odišla. Ostala tu po nej len vôňa parfumu a červené nohavičky hodené na bielych dlaždiciach toalety. Zakasal som si čiernu košeľu do nohavíc, pritiahol kravatu tesnejšie ku krku a umyl zbytky ružu na mojich perách. Pri bare sedel už len nejaký pripitý nemec a za barom barman, ktorý umýval pohár s dlhou stopkou na ktorom okraji bol červený obtlačok ženských pier. Objednal som si dva deci červeného vína, predtým než sa poberiem na hotelovú izbu, kde som bol ubytovaný.

Mám rád chuť červeného vína, s každou fľašou je iná, ale vždy je v nej jedna esencia, vždy rovnako podmanivá, ktorá dokáže moje zmysli vybičovať až do krajností. Sedím za klávesnicou a vôňa a chuť nápoja bohov mi pripomína krásnu čiernovlásku.

Žiadne komentáre: