streda 20. februára 2008

Na nástupišti dva kolaj tri stojí audina

S kamarátmi stojím na námestí, popíjame punč zo stánku a hodnotíme okoloidúce vysokoškoláčky, mieriace na vlakovú stanicu.. Vyskúšame každý druh (punču samozrejme, nie vysokoškoláčok). Najprv mandarínkový, potom jahodový a nakoniec ananásový. Každý bol rovnaký, len na dne sa vždy povaľovalo iné ovocie. Práve keď sa snažím dostať z prázdneho plastikového pohára posledný kúsok ananásu, slnko sa skrylo za neďaleké Tesco. Rozlúčil som sa a šiel domov.

Stojím na stanici, pozriem na tabulu odchodov vlakov a nájdem si ten svoj. Okolo prešla neskutočne krásna čiernovláska. Taká baba sa na železničnej stanici nevidí tak často, mala na sebe koženú bundu, ktorá zakrývala jej pokožku, s ktorou by bezpochýb mohla ísť robiť reklamu na najnovší opaľovací krém. Hneď som ju vymazal z hlavy, hovoriac si, že takú nikdy nemôžem dostať.

Vlak to bol osobný a preto nemal kupé, ale len sedadlá otočené oproti sebe. Vybral som si jeden pár, vyzliekol bundu a zavesil ju na vešiak nad operadlom. Vošla čiernovláska a zamierila si to rovno o jedno sedadlo ďalej, takže som mal výhľad na ňu. Pri tom ako si sadala sa na mňa pozrela tým pohľadom, ktorý každý poznáme. V hlave a slipoch sa mi všetko začalo búriť. Naprávala si náušnicu, pritom pozrela na mňa. Vyťahovala si z bundy telefón a opäť si neodpustila pohľad na mňa. Sebavedomie mi exponenciálne rástlo. Nútilo ma premýšľať ako ju dostanem. Každým jej pohľadom rástlo a približovalo sa k lokálnemu maximu.

Pred mojou cieľovou stanicou si začala obliekať bundu, čo nasvedčovalo tomu že vystupuje tam kde ja. Samozrejme aj pri tom sa na mňa pozerala. Mal som to naplánované do bodky. Pri vystupovaní sa zas pozrie na mňa a potom začne akcia "dobývanie bohyne". Pozrela sa, vystúpili sme a ja som šiel za ňou. Už som pozbieral všetku odvahu ju osloviť.

Do očí mi zasvietil reflektor a okolo mňa prešla čierna audina s 3-litrovím motorom a cez predné sklo bolo možné vidieť len obrovský pupok v pásikavom tričku. Auto zastavila priamo pred ňou. Bohyňa nastúpila do neho a odfrčala si odpracovať svoju najnovšiu koženú bundu.

Žiadne komentáre: